Tuesday 2 December 2008

KANSER PAYUDARA DAN CELLRENEW

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kanser(Cancer)

Kanser ialah suatu istilah am yang mencakupi lebih daripada 100 jenis penyakit yang berbeza antara satu sama lain. Secara umum,kanser adalah suatu pembiakan yang tidak terkawal sel-sel yang tidak normal. Sel-sel yang tidak normal ini seringkali berkelompok dan dipanggil ketumbuhan (tumor.

Sel-sel kanser ini mampu membiak dengan cepat dan menyerang tisu @ organ yang terlibat,sambil memusnahkan tisu yang sihat.Sel-sel kanser ini juga mampu merebak ke organ-organ lain di seluruh badan.

Selain dari kanser paru-paru yang merupakan pembunuh utama di Malaysia,kaum lelaki kini berdepan dengan kanser prostat dan kaum wanita pula berdepan dengan kanser payudara.

Awas !!!
Mungkin anda ada tanda-tanda kanser payudara. Saksikan video di bawah ini dan segera lakukan pemeriksaan sendiri payudara anda.


"Tahukah anda ???

Sel-sel bertumbuh secara normal memerlukan oksigen yang mencukupi.Tetapi oleh kerana faktur kepekatan dalam darah,kandungan oksigen dalam darah menjadi berkurangan dan keadaan ini berlanjutan akan mendatangkan risiko pembentukan sel yang tidak normal kerana mendapat bekalan oksigen yang tidak mencukupi.

"Amalkan penggunaan Cellrenew dapat membantu menyediakan ruang yang lebih di dalam darah untuk diisi oleh oksigen dan bekalan darah yang mengandungi kadar oksigen yang mencukupi untuk sel bertumbuh secara normal.

Komposisi CELLRENEW

78 ionic minerals
34 enzymes
17 amino acids

Apakah CELLRENEW?

CELLRENEW adalah makanan kesihatan tambahan yang membekalkan nutrien dalam bentuk bioavailabiliti tinggi.

CELLRENEW ialah produk cecair yang menggunakan teknologi hidrolisis unik(Deuterium Sulfate Technology) yang mempunyai kebolehan mengecas molekul air dan memisahkannya kepada oksigen dan hidrogen bebas.Oksigen dan hidrogen bertindak sebagai anti oksidan di dalam badan dan membantu meneutralkan radikal bebas.

Teknologi Deuterium Sulfate diasaskan oleh Lee Teddy Reynolds di Denver, Colorado. Prismic Light International telah menggunakan teknologi ini pada air berteknologi tinggi iaitu air yang mengandungi banyak ion oksigen dan ion hidrogen bebas dimana ion-ion ini akan bergabung dengan mineral ionik yang mempunyai bioavailabiliti tinggi ,menghasilkan produk yang mengkagumkan ini.

Hormone free.

Cara Penggunaan :

1. Penggunaan Dalaman - Titiskan 10 titis Cellrenew di dalam 250 ml air,
minum 2-kali sehari.

2. Penggunaan Luaran - Tambahkan air ke dalam bekas penyembur dan titiskan 3
titis Cellrenew ke dalamnya.Semburkan ke bahagian badan yang diperlukan.

Harga : RM188.00 (ahli) RM208.00 (bukan ahli)

3 comments:

Anonymous said...

Kanser payudara ini ramai yang kurang sedar. Sebab itulah perlu buat pemeriksaan sekerapnya bagi mengelakkan perkara yang tidak baik. Semua perempuan perlu peka akan isu ini.

Unknown said...

penyakit payudara merupakan masalah utama bagi seorang wanita, kanser payudara akan dtg tanpa mengira usia...sebb itulah kita perlu amalkan memakan mknn yg siht sepanjang masa agr kesihatn kita terus bertambah,maslah payudara khasnya.www.matnuarkesihatan.blogspot.com

Unknown said...

Nice blog & very informative. Kindly visit us at http://www.farmashealth.com.my