Friday 28 November 2008

MERAWAT SENGGUGUT

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Petua orang-orang tua :
Ambil segenggam halia dan tumbuk lumat. Masukkan ke dalam segelas air suam. Apabila halia mendap barulah diminum dengan dimulai dengan selawat. InsyaAllah, senggugut akan hilang.

Atau, anda boleh minum Jus Pati Kurma 3K Naco :

Kandungan jus yang telah diproses adalah sebanyak 250ml. Ia merupakan satu alternatif golongan wanita mencapai kebahagian hidup. Dia dipanggil 3K kerana kandungannya iaitu Kurma, Kacip Fatimah dan Manjakani dan ditambah satu lagi iaitu daun serapat. Bila sebut tentang serapat, semua pasti maklum akan fungsinya. Keempat2 bahan tadi lebih dikenali sebagai “herba-herba’ wanita di negara-negara islam. Ia selalu digunakan sebagai tonik perubatan kaum Melayu dan India untuk membantu masalah organ seks wanita.

Formula Jus Pati Kurma 3K Naco ialah gabungan herba2 dan zat2 penting yang terdapat dalam keempat2 bahan tadi seperti vitamin, mineral dan polysaccharides. Polysaccharides ialah sumber yang sangat berguna dalam kaedah keperluan pemakanan berserat. Dikatakan juga sebagai ajen anti tumor. Untuk menambahkah khasiat dan potensinya ekstrak alfafa telah dicampurk ke dalamnya. Alfafa yang mengandungi klorofil masyur sebagai pembersih dalaman yang berkualiti.

Apa yang boleh dibantu oleh Jus Pati Kurma 3K ini? :

• Mengetatkan otot-otot pada bahagian sistem pembiakan wanita.
• Menguatkan rangka tulang.
• Bila tulang dah kuat, otot dah ketat, apa hasilnya? Tentulah mengembalikan keceriaan dan meningkatkan kemesraan suami isteri. Taklah lemah-lemah lagi ketika melayani suami.
• Keinginan melakukan hubungan intim dengan suami pasti bertambah dan nasfu ke arah itu sentiasa ada.
• Mengembalikan kejelitaan, menambahkan tenaga dan melembutkan kulit.
• Menangani masalah pra-menopous. Simptom yang biasa adalah seperti rasa panas badan, rasa tidak selesa, cepat marah, ketegangan, kelesuan dan kemurungan dll. Biasanya ini berlaku pada peringkat umur 50 tahun keatas. Namun, ianya juga boleh berlaku pada peringkat umur yang lebih awal. Ada juga yang dah berumur umur 60 tahun tapi masih didatangi haid. Dengan pengambilan berterusan, Jus ini boleh membantu mengurangkan masalah di atas dan saya yakin boleh melewatkan menopous. Sebabnya, perjalanan darah kita lebih lancar dan badan lebih bertenaga dan sihat.
• Meringankan masalah tak mampu menahan kencing.
• Mengurangkan masalah keputihan dan kegatalan di alat sulit.
• Juga memudahkan pembuangan air besar yakni lebih lawas.


Cara pengambilan:
Disyorkan satu sudu besar setiap kali, 2 kali sehari.

Harga : RM46.00
Kuantiti : 250 ml

No comments: